Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ, Ο ΣΚΑΪ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ
Η ημέρα ξημερώνει, και ο Παναθηναϊκός ζει ΑΚΟΜΑ ως επαγγελματική ομάδα, έστω με υπολείμματα αγωνιστικής αξιοπρέπειας. Κανείς δεν ξέρει αν θα ζει και την 5η Ιανουαρίου, την 5η Φεβρουαρίου, την 5η Μαρτίου. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης το είπε ξανά πριν από λίγες ημέρες, όταν οι αρχηγοί της ομάδας
πήγαν να συζητήσουν μαζί του για τις άδειες στις ημέρες των εορτών: «Εδώ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει, για άδειες θα μιλάμε;».
Ο Παναθηναϊκός έμαθε να ζει το κάθε εικοσιτετράωρό του με αίσθηση επικείμενης συντέλειας. Για το Τριφύλλι η δυστυχία έγινε συνήθεια. Ιστορικά οι ευσθύνες της καταστροφής θα επιμεριστούν σε πολλούς, σε βάθος χρόνων. Αλλά τις περισσότερες τις έχει, ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ο τελευταίος καπετάνιος, ο Γιάννης Αλαφούζος. Που πήδηξε από το σκάφος αφήνοντας ΠΑΛΙ στη μέση κάτι που άρχισε με πολλές φιλοδοξίες και αναρίθμητες υποσχέσεις. Το είχε κάνει παλιά, σε άλλους τομείς. Το έκανε στο πρώτο στάδιο του τηλεοπτικού Σκάι –μιλάμε για δεκαετίες πίσω. Τον γέμισε με φίρμες, μεγάλα συμβόλαια, μεγαλεπήβολα σχέδια. Ό,τι έλαμπε στη μιντιακή και καλλιτεχνική αγορά το έπαιρνε. Ώσπου το κανάλι εκείνης της περιόδου παρήκμασε, η συχνότητα πουλήθηκε (στον Κοντομηνά που έφτιαξε τον Alpha) και ξαναστήθηκε χρόνια μετά, για να φτάσει πάλι στη σημερινή ισχυρή του δομή.
Το έκανε και με τον ραδιοφωνικό Σκάι. Τον απογείωσε, τον οδήγησε σε ασύλληπτα ποσοστά ακροαματικότητας (πάνω από 40% το 1994) τα οποία απέσπασε από τον μεγάλο Αθήνα 9,84 που μεγαλούργησε στην έκρηξη της Ελεύθερης Ραδιοφωνίας. Ώσπου άρχισε το θέρισμα. Περιόρισε για ένα μεγάλο διάστημα τη μουσική λόγω της κόντρας του με την ΑΕΠΙ και άφησε να φύγουν ονόματα που στήριζαν τη δημοφιλία του. Τον εγκατέλειψαν ο Τράγκας, το σούπερ δίδυμο Καλαμούκη-Μπαρμπαγιάννη, ο νυχτερινός Λαβίθης, η Ακριβοπούλου –πολλοί! Έτσι, ο Σκάι fm έχασε για χρόνια την πρωτιά και μόλις τώρα την «παλεύει» ξανά, αλλά σε πολύ χαμηλότερα ποσοστά από εκείνα τα εξαιρετικά μεγάλα.
Βέβαια, στον Παναθηναϊκό δεν έκανε τόσα πολλά. Έκανε τα απαραίτητα για να μη βουλιάξει η ομάδα. Και μαζί έδωσε ανέξοδες υποσχέσεις για οικονομική εξυγίανση, για αφοσίωση, για ένα ανανεωμένο γήπεδο πάνω σε εκείνο της Λεωφόρου. Που θα είχε σουίτες, πύργους, καινούργιες εξέδρες σε συνέχεια των παλαιών. Μαζί θα είχε, είπε, και μουσείο! Το οποίο είναι τώρα πιο απαραίτητο από κάθε φορά. Για να μπουν οι εικόνες των πρωταγωνιστών της καταστροφής, που, το είπαμε, είναι πολλοί, μικροί και μεγάλοι. Η δική του θα έχει εξέχουσα θέση αν δεν σώσει τον ιστορικό σύλλογο που βρέθηκε, άμοιρος, στα χέρια του. Αυτή τη στιγμή είναι ο μόνος που μπορεί και πρέπει να το κάνει.
__
** Δημοσιεύεται και στη Live Sport της Τρίτης. Τη φωτογραφική σύνθεση που εικονογραφεί το θέμα βρήκαμε στο metrosport.gr
Η ημέρα ξημερώνει, και ο Παναθηναϊκός ζει ΑΚΟΜΑ ως επαγγελματική ομάδα, έστω με υπολείμματα αγωνιστικής αξιοπρέπειας. Κανείς δεν ξέρει αν θα ζει και την 5η Ιανουαρίου, την 5η Φεβρουαρίου, την 5η Μαρτίου. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης το είπε ξανά πριν από λίγες ημέρες, όταν οι αρχηγοί της ομάδας
πήγαν να συζητήσουν μαζί του για τις άδειες στις ημέρες των εορτών: «Εδώ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει, για άδειες θα μιλάμε;».
Ο Παναθηναϊκός έμαθε να ζει το κάθε εικοσιτετράωρό του με αίσθηση επικείμενης συντέλειας. Για το Τριφύλλι η δυστυχία έγινε συνήθεια. Ιστορικά οι ευσθύνες της καταστροφής θα επιμεριστούν σε πολλούς, σε βάθος χρόνων. Αλλά τις περισσότερες τις έχει, ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ο τελευταίος καπετάνιος, ο Γιάννης Αλαφούζος. Που πήδηξε από το σκάφος αφήνοντας ΠΑΛΙ στη μέση κάτι που άρχισε με πολλές φιλοδοξίες και αναρίθμητες υποσχέσεις. Το είχε κάνει παλιά, σε άλλους τομείς. Το έκανε στο πρώτο στάδιο του τηλεοπτικού Σκάι –μιλάμε για δεκαετίες πίσω. Τον γέμισε με φίρμες, μεγάλα συμβόλαια, μεγαλεπήβολα σχέδια. Ό,τι έλαμπε στη μιντιακή και καλλιτεχνική αγορά το έπαιρνε. Ώσπου το κανάλι εκείνης της περιόδου παρήκμασε, η συχνότητα πουλήθηκε (στον Κοντομηνά που έφτιαξε τον Alpha) και ξαναστήθηκε χρόνια μετά, για να φτάσει πάλι στη σημερινή ισχυρή του δομή.
Το έκανε και με τον ραδιοφωνικό Σκάι. Τον απογείωσε, τον οδήγησε σε ασύλληπτα ποσοστά ακροαματικότητας (πάνω από 40% το 1994) τα οποία απέσπασε από τον μεγάλο Αθήνα 9,84 που μεγαλούργησε στην έκρηξη της Ελεύθερης Ραδιοφωνίας. Ώσπου άρχισε το θέρισμα. Περιόρισε για ένα μεγάλο διάστημα τη μουσική λόγω της κόντρας του με την ΑΕΠΙ και άφησε να φύγουν ονόματα που στήριζαν τη δημοφιλία του. Τον εγκατέλειψαν ο Τράγκας, το σούπερ δίδυμο Καλαμούκη-Μπαρμπαγιάννη, ο νυχτερινός Λαβίθης, η Ακριβοπούλου –πολλοί! Έτσι, ο Σκάι fm έχασε για χρόνια την πρωτιά και μόλις τώρα την «παλεύει» ξανά, αλλά σε πολύ χαμηλότερα ποσοστά από εκείνα τα εξαιρετικά μεγάλα.
Βέβαια, στον Παναθηναϊκό δεν έκανε τόσα πολλά. Έκανε τα απαραίτητα για να μη βουλιάξει η ομάδα. Και μαζί έδωσε ανέξοδες υποσχέσεις για οικονομική εξυγίανση, για αφοσίωση, για ένα ανανεωμένο γήπεδο πάνω σε εκείνο της Λεωφόρου. Που θα είχε σουίτες, πύργους, καινούργιες εξέδρες σε συνέχεια των παλαιών. Μαζί θα είχε, είπε, και μουσείο! Το οποίο είναι τώρα πιο απαραίτητο από κάθε φορά. Για να μπουν οι εικόνες των πρωταγωνιστών της καταστροφής, που, το είπαμε, είναι πολλοί, μικροί και μεγάλοι. Η δική του θα έχει εξέχουσα θέση αν δεν σώσει τον ιστορικό σύλλογο που βρέθηκε, άμοιρος, στα χέρια του. Αυτή τη στιγμή είναι ο μόνος που μπορεί και πρέπει να το κάνει.
__
** Δημοσιεύεται και στη Live Sport της Τρίτης. Τη φωτογραφική σύνθεση που εικονογραφεί το θέμα βρήκαμε στο metrosport.gr
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.