Η βόμβα βυθού που έχει ποντιστεί στα νερά τής Σαλαμίνας απειλεί με νέα έκρηξη, μετά την πρώτη που μαύρισε τις ακτές τής Αττικής μαζί με τις καρδιές μας. Το «Αγία Ζώνη ΙΙ» εγκαταλείφθηκε με την κοιλιά του γεμάτη μαζούτ, έτοιμη να το ξεράσει στα νερά του Σαρωνικού. Το σκάφος που είχε αναλάβει την απάντληση του φορτίου κατασχέθηκε ως λαθρεμπορικό και η βόμβα παραμένει ενεργή. Το «αστείο» (αστείο;) είναι ότι
η λαθρεμπορία ανακαλύφθηκε περιστασιακά, όχι όταν το πλοίο κατασχέθηκε όταν δρούσε, αλλά σε στιγμές προσφοράς στο κοινό καλό!
Μιλάμε για πικρή κωμωδία μετά από ένα οικολογικό δράμα, γύρω από το οποίο, παίχθηκε η κολοκυθιά για το ποιος θα βρει άλλο σκάφος που θα συνεχίσει να αντλεί το φορτίο από του βυθισμένο κουφάρι. Η κυβέρνηση έδειξε τον πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ» και εκείνος σηκώνει τους ώμους αδιάφορος ή, έστω, ανήμπορος.
Η Αττική απέκτησε το δικό της Εξόν Βαλντές. Σε μικρογραφία μεν, αλλά κατ’ αναλογία συγκλονιστικό. Όπου Έξον Βαλντές βάλτε το γιγάντιο τάνκερ που στα 1989 έπεσε σε ύφαλο στην Αλάσκα και από το ρήγμα του ρυπάνθηκαν ακτογραμμές έκτασης περίπου δυο χιλιάδων χιλιομέτρων, εξακόσιες χιλιάδες πουλιά πέθαναν και εκατομμύρια ψάρια χάθηκαν.
Το (όποιο) θετικό για την Αλάσκα είναι ότι δράστης ήταν μια γιγάντια εταιρία, η EXXON, που με έντεκα χιλιάδες άτομα έδωσε για χρόνια τη μάχη τής απορρύπανσης –χωρίς φυσικά να απαλείψει τις πολύ μεγάλες πληγές που είχαν προκληθεί και που μέχρι σήμερα γεννούν προβλήματα, ακόμα και θανάτους. Αντίθετα με την Αττική που βρέθηκε στον πλωτό δρόμο ενός μικρού εφοπλιστή και, το χειρότερο, ενός ανεπαρκή μηχανισμού, χωρίς τα κατάλληλα μέσα, που έτρεψε αλλά δεν έφτασε. Γιατί δεν αρκεί μόνο να τρέχεις –πρέπει να ξέρεις και προς τα πού να πας για να μην κυνηγάς τον άνεμο και την ουρά σου.
(Δημοσιεύεται και στη Live Sport της Παρασκευής)
η λαθρεμπορία ανακαλύφθηκε περιστασιακά, όχι όταν το πλοίο κατασχέθηκε όταν δρούσε, αλλά σε στιγμές προσφοράς στο κοινό καλό!
Μιλάμε για πικρή κωμωδία μετά από ένα οικολογικό δράμα, γύρω από το οποίο, παίχθηκε η κολοκυθιά για το ποιος θα βρει άλλο σκάφος που θα συνεχίσει να αντλεί το φορτίο από του βυθισμένο κουφάρι. Η κυβέρνηση έδειξε τον πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ» και εκείνος σηκώνει τους ώμους αδιάφορος ή, έστω, ανήμπορος.
Η Αττική απέκτησε το δικό της Εξόν Βαλντές. Σε μικρογραφία μεν, αλλά κατ’ αναλογία συγκλονιστικό. Όπου Έξον Βαλντές βάλτε το γιγάντιο τάνκερ που στα 1989 έπεσε σε ύφαλο στην Αλάσκα και από το ρήγμα του ρυπάνθηκαν ακτογραμμές έκτασης περίπου δυο χιλιάδων χιλιομέτρων, εξακόσιες χιλιάδες πουλιά πέθαναν και εκατομμύρια ψάρια χάθηκαν.
Το (όποιο) θετικό για την Αλάσκα είναι ότι δράστης ήταν μια γιγάντια εταιρία, η EXXON, που με έντεκα χιλιάδες άτομα έδωσε για χρόνια τη μάχη τής απορρύπανσης –χωρίς φυσικά να απαλείψει τις πολύ μεγάλες πληγές που είχαν προκληθεί και που μέχρι σήμερα γεννούν προβλήματα, ακόμα και θανάτους. Αντίθετα με την Αττική που βρέθηκε στον πλωτό δρόμο ενός μικρού εφοπλιστή και, το χειρότερο, ενός ανεπαρκή μηχανισμού, χωρίς τα κατάλληλα μέσα, που έτρεψε αλλά δεν έφτασε. Γιατί δεν αρκεί μόνο να τρέχεις –πρέπει να ξέρεις και προς τα πού να πας για να μην κυνηγάς τον άνεμο και την ουρά σου.
(Δημοσιεύεται και στη Live Sport της Παρασκευής)
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.