Η Renault ενισχύει το Megane παρουσιάζοντας την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου R.S. TROPHY που αξιοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσφέρει υψηλές επιδόσεις και κορυφαία οδηγική εμπειρία. Εξοπλίζεται με την πιο αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα 1.8 turbo με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 300 ίππους και τα 420 Nm ροπής (με αυτόματο κιβώτιο EDC).
Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με μοχλούς αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι, αμφότερα 6 σχέσεων. Η ανάρτησή του εφοδιάζεται στάνταρ με το Cup Chassis που ενσωματώνει πιο σφικτές ρυθμίσεις για την ανάρτηση (25% σκληρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σφικτά ελατήρια και 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς) και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen.
Ειδικά για την έκδοση, τα εμπρός δισκόφρενα είναι κατασκευασμένα από έναν συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα (bi-material) για περιορισμό του βάρους και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας σε έντονη χρήση. Παράλληλα, εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ελαστικά πολύ υψηλών επιδόσεων της Bridgestone.
Μέσα στο 2019, το νέο μοντέλο θα μπορεί να εξοπλίζεται με ακόμα ελαφρύτερες ζάντες 19 ιντσών (Fuji Light) που μειώνουν το βάρος κάθε τροχού κατά 2 κιλά σε συνδυασμό με ελαστικά Bridgestone, ειδικά σχεδιασμένων για τη Renault Sport.
More power, a louder exhaust and 6-speed manual? Yes, please! https://t.co/PFsBmCJRUf
— AutoBuzz.my (@AutoBuzzmy) 20 Ιουλίου 2018
This is the all new Renault Mégane R.S. Trophy pic.twitter.com/syka7TQPrH
— William Webb (@williampgwebb) 19 Ιουλίου 2018
Δείτε φωτογραφίες και από το http://autobuzz.my
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.