- Εκπνέει τα μεσάνυχτα Τρίτης η προθεσμία
- Ξεπέρασαν τις 1.195.286 οι εγκεκριμένες αιτήσεις, το απόγευμα της Δευτέρας
- Σχετικά με το κριτήριο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ)
Συνολικά 1.195.286 είναι οι εγκεκριμένες αιτήσεις για το κοινωνικό μέρισμα, ποσοστό 49,93%, όπως προκύπτει από τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία (11/12/2017, στις 17:10) που έδωσε στη δημοσιότητα η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ (ΗΔΙΚΑ ΑΕ).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ, οι ακυρωμένες αιτήσεις διακριτών νοικοκυριών ανέρχονται σε 281.942, οι μη εγκεκριμένες αιτήσεις διακριτών νοικοκυριών αριθμούν 532.084, οι μη ολοκληρωμένες αιτήσεις (πιθανές μη εγκρίσεις, αναμονή συναίνεσης) είναι 591.243 και οι μη ολοκληρωμένες με πιθανότητα έγκρισης ανέρχονται σε 55.349.
Όπως επισημαίνεται σε ενημερωτικό σημείωμα της ΗΔΙΚΑ, στα ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ μπορεί να διορθωθούν προβλήματα με το ΑΜΚΑ, όπως:
– Αφαίρεση του ΑΦΜ από διπλοεγγραφές ΑΜΚΑ ή «άσχετα» άτομα που τυχόν είχαν στο ΑΜΚΑ τους το ΑΦΜ του ενδιαφερομένου (συνήθως σε ζευγάρια όπου και στα δύο ΑΜΚΑ έχει δηλωθεί το ίδιο ΑΦΜ).
– Ενημέρωση ΑΜΚΑ θανόντος με τον ΑΦΜ του.
Αυτές οι ενέργειες γίνονται μόνο σε ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ. Μάλιστα, διευκρινίζεται ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης στην ΗΔΙΚΑ και δεν πρέπει ο κόσμος να προσέρχεται στην ΗΔΙΚΑ.
Εκπνέει την Τρίτη η προθεσμία υποβολής αίτησης
Έως τα μεσάνυχτα της Τρίτης, 12 Δεκεμβρίου 2017, θα παραμείνει ανοιχτός ο διαδικτυακός τόπος www.koinonikomerisma.gr, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το κοινωνικό μέρισμα.
Δείτε επίσης: Την Τρίτη λήγει η προθεσμία για το κοινωνικό μέρισμα – Τι πρέπει να γνωρίζετε
Σχετικά με το κριτήριο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ)
Αν έχετε υπάρξει ασφαλισμένος κάποια στιγμή και το σύστημα σας δείχνει να μην έχετε ασφαλιστεί:
Πηγαίνετε στον ΕΦΚΑ -στο υποκατάστημα του παλιού σας ταμείου- και ζητήστε να δουν τα στοιχεία σας: ΑΜΚΑ, ΑΦΜ και ασφαλισμένο χρόνο.
Αν έχει πρόβλημα το ΑΜΚΑ ή το ΑΦΜ, θα το διορθώσουν και θα μπορείτε την ίδια στιγμή να κάνετε αίτηση.
Αν δεν έχουν πιστοποιήσει χρόνο ασφάλισης (είναι παλιά μεροκάματα, κτλ), ζητήστε τους να στείλουν στην ΗΔΙΚΑ το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ σας, λέγοντας ότι πιστοποιούν αυτοί τον ένα μήνα τουλάχιστον ασφάλισης. Μέχρι το βράδυ, η ΗΔΙΚΑ θα σας έχει καταγράψει σε ειδικό αρχείο που ξεπερνάει το πρόβλημα. Μην στέλνετε απευθείας μήνυμα στην ΗΔΙΚΑ. Τα αγνοούν, γιατί δεν μπορούν να κρίνουν αυτοί, αν έχετε χρόνο ασφάλισης ή όχι. Αν δεν πάει μήνυμα από τον ΕΦΚΑ, η ΗΔΙΚΑ δεν κάνει τίποτα.
Αν δεν έχετε ασφαλιστεί ποτέ, δεν πληροίτε τα κριτήρια. Οπότε δεν έχει νόημα να πάτε στον ΕΦΚΑ να ανοίξετε καρτέλα. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη του στοιχεία μόνο, πριν από την 31/10/2017.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.