Μετά την εξαιρετική πρώτη διαφήμιση με το εμφατικό «ΕΜΠΑΙΝΕΣ;», τα Goody’s Burger House επιστρέφουν με νέο σποτ, με το οποίο ολοκληρώνεται η σχετική καμπάνια, που αντιστρέφει το ερώτημα σε «ΕΒΓΑΙΝΕΣ;».
Γρήγορες και άμεσες εικόνες που θυμίζουν Instagram account σε ένα μοντάζ που λες και βγήκε από οσκαρικό animation του μέλλοντος. Χρώματα, μονόκεροι, extreme ντυσίματα και emoticons συνθέτουν ένα ανατρεπτικό παζλ που όμοιό του οι Έλληνες τηλεθεατές δεν έχουν δει ποτέ σε διαφημιστική καμπάνια.
Tα Goody’s Burger House θίγουν, όπως και στην πρώτη διαφήμιση, τα ίδια καίρια θέματα όπως το bulling, τους ομοφυλόφιλους, τα ΑΜΕΑ, με διαφορετικό όμως «λόγο», βάζοντας έτσι τον τηλεθεατή στη διαδικασία σκέψης για ακόμα μια φορά.
Πόσες διαφημίσεις το έχουν καταφέρει στην πραγματικότητα αυτό;
Κατά τη γνώμη μας, καμία.
Δείτε τη διαφήμιση:
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.