- Ποια είναι τα δύο χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα tweet για να γίνει viral
- Οι ερευνητές ανέλυσαν 560.000 tweets για να καταλήξουν σε συμπεράσματα
Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι δύο είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα μήνυμα του Twitter για πολιτικά και κοινωνικά θέματα προκειμένου να γίνει viral. Αυτά είναι η συναισθηματική φόρτιση και ταυτόχρονα το ηθικό περιεχόμενο.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Ουίλιαμ Μπρέιντι του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, ανέλυσαν περισσότερα από 560.000 tweets για διάφορα θέματα, από την οικονομία και την κλιματική αλλαγή έως το γάμο των ατόμων του ίδιου φύλου.
Διαπιστώθηκε ότι μηνύματα που περιέχουν συναισθηματικές και ηθικές λέξεις όπως «απληστία», «φόβος» και «καθήκον», έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπαραχθούν και να διαδοθούν από χρήστες με παρεμφερή ιδεολογία.
Εκτιμάται ότι μια «δυνατή» γλώσσα με συναισθηματικό και ηθικό περιεχόμενο αυξάνει το retweet κατά 20%. Όταν η γλώσσα των μηνυμάτων είναι μόνο ηθική ή μόνο συναισθηματική, η απήχηση ενός μηνύματος δεν είναι το ίδιο μεγάλη.
Τα συμπεράσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS).
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.