Τέλος στα συμβατικά σούπερ μάρκετ ετοιμάζονται να βάλουν οι αλυσίδες Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος
Στην ενδυνάμωση του δικτύου τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων (άνω των 2.500 τετραγωνικών μέτρων) προχωρούν οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Όπως δειχνούν στοιχεία της Nielsen IQ, τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ - εντός του 2021 - ήταν εκείνα που παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις, η οποία άγγιξε το +8,1%.
Οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυό τους, επενδύοντας στη λειτουργία «υπερ- καταστημάτων», καθώς σε αυτά οι καταναλωτές δείχνουν πλέον ιδιαίτερη προτίμηση.
Ο Σκλαβενίτης ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτού του τύπου, ενώ ετοιμάζεται να ανοίξει νέο στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας εντός του 2022.
Όσον αφορά την ΑΒ Βασιλόπουλος - στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων φαίνεται ότι στοίχισε ήδη αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων - η αλυσίδα ετοιμάζει τώρα δύο τέτοια καταστήματα:
Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, ενώ το δεύτερο επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.