Τέλος οι... κακές συνήθειες των οδηγών: Έρχονται ψηφιακές κάμερες σε όλες τις λεωφορειολωρίδες

Τέλος οι... κακές συνήθειες των οδηγών: Έρχονται ψηφιακές κάμερες σε όλες τις λεωφορειολωρίδες

Μπαίνει τέλος στις κακές συνήθειες των οδηγών της Αθήνας οι οποίοι για να αποφύγουν την κίνηση εισέρχονταν στις λεωφορειολωρίδες δημιουργώντας μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα τοποθετηθούν ψηφιακές κάμερες που θα αντικαταστήσουν τις αναλογικές.

Η διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων σε 9 κομβικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας ολοκληρώθηκε με σκοπό την απρόσκοπτη κίνηση των λεωφορείων και των τρόλεϊ ενώ η εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και η χρήση των καμερών έχει φέρει αποτελέσματα.

Μάλιστα, σε φάση σχεδιασμού είναι η προμήθεια και εγκατάσταση νέων ψηφιακών καμερών για τη καταγραφή παραβάσεων των λεωφορειολωρίδων. Οι νέες σύγχρονες κάμερες θα αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες αναλογικές κάμερες. Εντός του 2020 προβλέπεται η ολοκλήρωση των ενεργειών διασφάλισης χρηματοδότησης, της διαγωνιστικής διαδικασίας και της υπογραφής σύμβασης με τον ανάδοχο με το κόστος της προμήθειας να εκτιμάται σε 300.000 ευρώ.

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ανέπτυξε προοδευτικά και θεσμοθέτησε ένα συνεκτικό δίκτυο λεωφορειολωρίδων 50 χλμ σε κύριους οδικούς άξονες και σημαντικές οδούς, κυρίως στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά. Το δίκτυο αποσκοπεί να ευνοήσει την κίνηση των ΜΜΜ, επιτυγχάνοντας ωφέλειες χρόνου στους μετακινούμενους.

Οι λωρίδες που συντηρήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο από τον ΟΑΣΑ είναι Πειραιώς, Σταδίου, Συγγρού, Κηφισίας, Αλεξάνδρας, Μεσογείων, Ιερά Οδός-Αιγάλεω, Λεωφόρος Δημοκρατίας - Αγ.Ανάργυροι και Εθνάρχου Μακαρίου-Περιστέρι, ενώ εντός του 2020 θα συνεχιστεί η συντήρηση και των υπόλοιπων λεωφορειολωρίδων.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης διαγραμμίσεων, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης από τη Λ. Μεσογείων (Στάση ΕΘνική Άμυνα του Μετρό), τόνισε: «Η διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων εντάσσεται στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε τις αστικές συγκοινωνίες προς όφελος των επιβατών και να εξασφαλίσουμε πως κάθε μέσο που έχουμε στη διάθεσή μας θα λειτουργεί». Όπως επισήμανε η καλύτερη αστυνόμευση δεν είναι το μόνο μέτρο για την αποτελεσματικότητα του συστήματος. Ακολουθούν, η προμήθεια ψηφιακών καμερών για τον καλύτερο έλεγχο των λεωφορειολωρίδων και την επέκταση της τηλεματικής στις στάσεις.

«Πρόκειται για δύο σημαντικά έργα που θα μας βοηθήσουν τόσο στον έλεγχο της κυκλοφορίας όσο και στην έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών για τον χρόνο άφιξη των λεωφορείων στις στάσεις. Επιπλέον, σχεδιάζουμε την εγκατάσταση προεξοχών σε 191 στάσεις, κοντά στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας των συμπολιτών μας με κινητικά προβλήματα. Η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι συνεχής και ο στόχος μας είναι κάθε μέρα να είναι και λίγο καλύτερα», πρόσθεσε ο υφυπουργός.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος, τόνισε πως στόχος μέσω αυτών των παρεμβάσεων, είναι η μείωση των καθυστερήσεων, η αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης και κατά συνέπεια η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

Τέλος, ο Διευθυντής της Τροχαίας Αττικής Σπύρος Λάσκος σημείωσε πως «Είναι κοινή δράση και ένας ο στόχος, η απόλυτη κίνηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στην πορεία. Είναι ένα στοίχημα να μπορέσει ο πολίτης να πηγαίνει σύντομα στον προορισμό του. Είναι ήδη αυξημένη η αστυνόμευση και θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό».

Αποποίηση ευθύνης

Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.

Δείτε ακόμα - Τελευταίες ειδήσεις