(θα είναι διαθέσιμο έως 11/3/2021)
Πώς καταφέρνει ένας πολιτικός που σκοτώθηκε πριν 50 χρόνια να παίζει ακόμα ρόλο ως δημόσια εικόνα; Μια εικόνα γεμάτη ζωή που τη βρίσκεις στα πιο αναπάντεχα σημεία. Από σημαίες στην Αραβική Άνοιξη μέχρι αναπτήρες και μπλουζάκια. Τι δίνει σε αυτή την εικόνα τόσο οικουμενικό χαρακτήρα; Μας φαίνεται πλέον φυσικό που τη βλέπουμε σε ζωγραφιές, γκράφιτι, τατουάζ και στάμπες. Πώς γίνεται ταυτοχρόνως να διαφημίζει ακριβά αυτοκίνητα και να εκφράζει αγανακτισμένους επαναστάτες; Ποια είναι τα συστατικά που την κάνουν τόσο μεταδοτική; Το ντοκιμαντέρ ταξιδεύει στον κόσμο της προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσει το μυστικό της εικόνας.
Το άρθρο Che Guevara: The making of an icon (Ο Τσε και το μάρκετινγκ) εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.