(θα είναι διαθέσιμο έως 4/10/2021)
Στο κατώφλι του 20ού αιώνα, δημιουργικά ταλέντα στο Σικάγο διαμόρφωσαν την καταναλωτική κουλτούρα όπως την ξέρουμε σήμερα. Η ταινία διερευνά πώς το Σικάγο εισήγαγε πρωτοποριακές ιδέες όπως αλυσίδες γρήγορου φαγητού, έτοιμο χυμό πορτοκαλιού, σαπουνόπερες, αφροαμερικανικά προϊόντα ομορφιάς, νυχτερινές ομιλίες, οδοντόκρεμα και Kleenex. Καθώς εξελισσόταν τα έντυπα και τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, η εμβέλεια των διαφημιστών επεκτείνεται με καταιγιστικό ρυθμό δημιουργώντας διαρκώς νέες πρακτικές τοποθέτησης και προβολής προϊόντων. Με πρόσβαση σε πολλά σπάνια αρχεία, το ντοκιμαντέρ φέρνει στο κοινό παρασκηνιακές ιστορίες από τη διαφημιστική επανάσταση του Σικάγου και τις ανείπωτες ιστορίες της διαφημιστικής βιομηχανίας που έκανε το υπόλοιπο έθνος και σύντομα όλο τον κόσμο να χορέψει στο ρυθμό της.
Το άρθρο The city that sold America (Σικάγο: το λίκνο μιας επανάστασης) εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.