Αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Η χρηματοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης την περίοδο της πανδημίας, μέσω κρατικών διαφημίσεων, αποτέλεσε το μήλον της έριδος στην Εξεταστική Επιτροπή. Η τροπολογία που αφορά στο θεσμικό πλαίσιο για τις διαφημίσεις στα Μ.Μ.Ε δεν πέρασε αβρόχοις ποσί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης […]
Το άρθρο Αλλαγές στην κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ — Εντάσεις στην Εξεταστική Επιτροπή εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.