«Μαξίμου - Gate»: Τι έγραψαν Bloomberg, Reuters, Politico, Le Figaro για παρακολουθήσεις - παραιτήσεις


Πολιτικός σεισμός στην Ελλάδα από τις παραιτήσεις Δημητριάδη και Κοντολέων και τις παρακολουθήσεις στα κινητά του Νίκου Ανδρουλάκη και του Θανάση Κουκάκη. Το «Μαξίμου - Gate» όπως ήταν αναμενόμενο δεν μπορούσε να αφήσει «αδιάφορα» τα διεθνή μέσα τα οποία έκαναν εκτενή αναφορά και ανέδειξαν ακόμη και ως πρώτο θέμα τις παρακολουθήσεις.
Οι παραιτήσεις των δύο πρωτοκλασάτων στελεχών της κυβέρνησης έλαβαν χώρα μετά το τσουνάμι αποκαλύψεων των τελευταίων ημερών σχετικά με τις παρακολουθήσεις, μετά και τη μηνυτήρια αναφορά που υπέβαλλε στον Άρειο Πάγο ο Νίκος Ανδρουλάκης, καταγγέλλοντας την απόπειρα παγίδευσης και παρακολούθησης του κινητού τηλεφώνου.
Μάλιστα και όπως πρώτο έγραψε το iEidiseis το κινητό του Ν. Ανδρουλάκη φαίνεται ότι ήταν σε παρακολούθηση επί 3 μήνες (δεν έγινε με το λογισμό Predator) και διακόπηκε 2 μέρες μετά την εκλογή του στη θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Το μείζον αυτό πολιτικό θέμα που ακόμη δεν έχουμε δει και δεν έχει αποκαλυφθεί το βάθος του βρέθηκε στο επίκεντρο του διεθνή Τύπου, όπως Politico, Bloomberg, Reuters, Deutsche Welle, ABC News, Al Jazeera, TRT World, Le Figaro, France 24, Il Mondo και Euronews, τα οποία φιλοξένησαν το θέμα γράφοντας για το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων. (περισσότερα στο ieidiseis EΔΩ) 
Αποποίηση ευθύνης

Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.

Δείτε ακόμα - Τελευταίες ειδήσεις