Περισσότερες από 1.000 κλήσεις σε ένα τριήμερο κατέγραψε η τηλεφωνική γραμμή 1142, που λειτουργεί σε εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Το «1142» δέχτηκε μόνο εχθές, ημέρα Πέμπτη, 463 κλήσεις συνολικά.
Ενδεικτικά, μόνο χθες, Πέμπτη, δέχθηκε:
129 καταγγελίες (27,86%)
67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%)
148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%)
75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%)
23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%)
21 Άλλο (4,53%).
Αθροιστικά, κατά τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1.045 κλήσεις:
274 καταγγελίες (26,22%)
144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%)
322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%)
196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%)
57 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%)
52 Άλλο (4,98%).
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.