Οι καλές καλλιτεχνικές δουλειές και οι εμπνευσμένοι καλλιτέχνες αξιώνονται από τον βαθμό απήχησης που έχουν στο κοινό. Η χορογραφημένη από τον Δημήτρη Παπαϊωάννου παράσταση, στην
έκτακτη συνεργασία του με το φημισμένο Χοροθέατρο του Βούπερταλ, θα ανέβει στην Αθήνα τον επόμενο μήνα, αλλά πρώτα ήρθε η φήμη της και μετά θα καταφθάσει αυτή. Έτσι, προκλήθηκαν διαδικτυακές «ουρές» για το ηλεκτρονικό κλείσιμο εισιτηρίων και πάρα πολλοί μόλις κατάφεραν να μπουν στο σύστημα, διαπίστωσαν ότι όλα τα εισιτήρια όλων των παραστάσεων (τέσσερις συνολικά) είχαν εξαντληθεί,. τριάντα ολόκληρες ημέρες πριν από την πρεμιέρα στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση!
Ανάμεσα στους απογοητευμένους που δεν θα δουν τη δουλειά του διάσημου συμπατριώτη μας και τους 36 χορευτές γερμανικού Χοροθεάτρου, είναι η Έλενα Ακρίτα που εκδήλωσε την απογοήτευσή της, τον θυμό της για τη ακρίβεια, σε ανάρτηση στο fb, η οποία κατέληγε με ένα «Κρίμα, Στέγη!»
Η δημοσιογράφος περιγράφει την ανεπιτυχή προσπάθειά της να εξασφαλίσει θέση σε μια από τις παραστάσεις (18 έως 21 Δεκεμβρίου) ως εξής:
«Θέλεις εισιτήρια για την παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου και σου λέει πως η προπώληση αρχίζει σήμερα 18/11 στις 12:00 ακριβώς. Μπαίνεις σήμερα 18/11 στις 12:00. Έχει διαδικτυακή ουρά και ζητάς να ειδοποιηθείς με μέιλ. Σε ειδοποιούν 4 ώρες και 15 ΑΡΓΟΤΕΡΑ πως μπορείς να μπεις για εισιτήρια. Μπαίνεις. Πάνω γράφει ‘Ανοιχτές Προπωλήσεις’. Έλα όμως που διαπιστώνεις πως όλες οι παραστάσεις έχουν ήδη προπωληθεί και δεν υπάρχει θέση ούτε για δείγμα. Έφαγα όλη την Κυριακή μου με αυτή την ιστορία χωρίς αποτέλεσμα. Θύμωσα κι απογοητεύτηκα. Κρίμα, Στέγη!»
Διθυραμβικά σχόλια
Είναι λογικό το ενδιαφέρον του κόσμου για τη δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου, κατά την οποία χορογραφεί πρώτη φορά εκτός της ομάδας του. Το κάνει αυτό ύστερα από πρόσκληση του Χοροθεάτρου του Βούπερταλ για την παράσταση «Since she» που είναι αφιερωμένη στη μνήμη μιας σπουδαίας χορογράφου, τους Πίνας Μπάους, η οποία έφυγε ξαφνικά από τη ζωή το 2009 στα 69 της χρόνια. (Για την Πίνα Μπάους, καλλιτεχνική διευθύντρια του Χοροθεάτρου του Βούπερταλ, ο Βιμ Βέντερς δημιούργησε το 2011 ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά στην καριέρα του 3D τεχνολογία).
Η Στέγη ανάγγειλε με ενθουσιασμό την παράσταση γράφοντας ανάμεσα σε άλλα στο σάιτ της: «Μια πρωτιά για όλους, μια μεγάλη συνεργασία για τη Στέγη». Και δικαιολογημένα, αφού τα σχόλια που έχουν γραφτεί για «Since she» είναι ιδιαίτερα εγκωμιαστικά. Αντιγράφουμε το παρακάτω απόσπασμα από θέμα της ελληνικής ιστοσελίδας της Huffingtonpost:
«Ένα μικρό θαύμα» αποκάλεσε την παράσταση η La Repubblica, «ιδιοφυή φόρο τιμής» το Teatro e Critica, «μια συγκινητική ωδή στην Πίνα Μπάους» η De Volkskrant, «μια παράσταση σαν γλυκό ταξίδι στα άδυτα, όπου συναντάμε ζωντανή και γεμάτη ευφορία την ίδια την Πίνα Μπάους» η La Libre.be.
Με μάγο παρομοιάζει τον Δημήτρη Παπαϊωάννου η Wen Wei Po του Χονγκ Κονγκ, ενώ το Ballet2000 τον αποκαλεί «Σύγχρονο Ελληνικό Μύθο, έναν μοναδικό καλλιτέχνη, αδιαμφισβήτητο μετρ του κόσμου του».
Ακολουθήσετε το μπλογκ στη σελίδα του στο faceboook, δηλώστε το αν σας αρέσει
έκτακτη συνεργασία του με το φημισμένο Χοροθέατρο του Βούπερταλ, θα ανέβει στην Αθήνα τον επόμενο μήνα, αλλά πρώτα ήρθε η φήμη της και μετά θα καταφθάσει αυτή. Έτσι, προκλήθηκαν διαδικτυακές «ουρές» για το ηλεκτρονικό κλείσιμο εισιτηρίων και πάρα πολλοί μόλις κατάφεραν να μπουν στο σύστημα, διαπίστωσαν ότι όλα τα εισιτήρια όλων των παραστάσεων (τέσσερις συνολικά) είχαν εξαντληθεί,. τριάντα ολόκληρες ημέρες πριν από την πρεμιέρα στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση!
Ανάμεσα στους απογοητευμένους που δεν θα δουν τη δουλειά του διάσημου συμπατριώτη μας και τους 36 χορευτές γερμανικού Χοροθεάτρου, είναι η Έλενα Ακρίτα που εκδήλωσε την απογοήτευσή της, τον θυμό της για τη ακρίβεια, σε ανάρτηση στο fb, η οποία κατέληγε με ένα «Κρίμα, Στέγη!»
Η δημοσιογράφος περιγράφει την ανεπιτυχή προσπάθειά της να εξασφαλίσει θέση σε μια από τις παραστάσεις (18 έως 21 Δεκεμβρίου) ως εξής:
«Θέλεις εισιτήρια για την παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου και σου λέει πως η προπώληση αρχίζει σήμερα 18/11 στις 12:00 ακριβώς. Μπαίνεις σήμερα 18/11 στις 12:00. Έχει διαδικτυακή ουρά και ζητάς να ειδοποιηθείς με μέιλ. Σε ειδοποιούν 4 ώρες και 15 ΑΡΓΟΤΕΡΑ πως μπορείς να μπεις για εισιτήρια. Μπαίνεις. Πάνω γράφει ‘Ανοιχτές Προπωλήσεις’. Έλα όμως που διαπιστώνεις πως όλες οι παραστάσεις έχουν ήδη προπωληθεί και δεν υπάρχει θέση ούτε για δείγμα. Έφαγα όλη την Κυριακή μου με αυτή την ιστορία χωρίς αποτέλεσμα. Θύμωσα κι απογοητεύτηκα. Κρίμα, Στέγη!»
Διθυραμβικά σχόλια
Είναι λογικό το ενδιαφέρον του κόσμου για τη δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου, κατά την οποία χορογραφεί πρώτη φορά εκτός της ομάδας του. Το κάνει αυτό ύστερα από πρόσκληση του Χοροθεάτρου του Βούπερταλ για την παράσταση «Since she» που είναι αφιερωμένη στη μνήμη μιας σπουδαίας χορογράφου, τους Πίνας Μπάους, η οποία έφυγε ξαφνικά από τη ζωή το 2009 στα 69 της χρόνια. (Για την Πίνα Μπάους, καλλιτεχνική διευθύντρια του Χοροθεάτρου του Βούπερταλ, ο Βιμ Βέντερς δημιούργησε το 2011 ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά στην καριέρα του 3D τεχνολογία).
Η Στέγη ανάγγειλε με ενθουσιασμό την παράσταση γράφοντας ανάμεσα σε άλλα στο σάιτ της: «Μια πρωτιά για όλους, μια μεγάλη συνεργασία για τη Στέγη». Και δικαιολογημένα, αφού τα σχόλια που έχουν γραφτεί για «Since she» είναι ιδιαίτερα εγκωμιαστικά. Αντιγράφουμε το παρακάτω απόσπασμα από θέμα της ελληνικής ιστοσελίδας της Huffingtonpost:
«Ένα μικρό θαύμα» αποκάλεσε την παράσταση η La Repubblica, «ιδιοφυή φόρο τιμής» το Teatro e Critica, «μια συγκινητική ωδή στην Πίνα Μπάους» η De Volkskrant, «μια παράσταση σαν γλυκό ταξίδι στα άδυτα, όπου συναντάμε ζωντανή και γεμάτη ευφορία την ίδια την Πίνα Μπάους» η La Libre.be.
Με μάγο παρομοιάζει τον Δημήτρη Παπαϊωάννου η Wen Wei Po του Χονγκ Κονγκ, ενώ το Ballet2000 τον αποκαλεί «Σύγχρονο Ελληνικό Μύθο, έναν μοναδικό καλλιτέχνη, αδιαμφισβήτητο μετρ του κόσμου του».
Ακολουθήσετε το μπλογκ στη σελίδα του στο faceboook, δηλώστε το αν σας αρέσει
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.