Στο πλαίσιο της καμπάνιας #PlayApartTogether, οι εταιρίες αυτές παρακινούν τους παίκτες να ακολουθήσουν της οδηγίες του ΠΟΥ, όπως είναι η κοινωνική αποστασιοποίηση, το συχνό πλύσιμο των χεριών και άλλες προληπτικές δραστηριότητες που αφορούν στην καταπολέμηση του κορονοϊού.
Μέσω διαφόρων εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων και ανταμοιβών, οι εταιρίες μεταφέρουν στους παίκτες το μήνυμα της καμπάνιας ότι «όπου κι αν είσαι, όποιο παιχνίδι κι αν παίζεις μπορείς να κάνεις τη διαφορά».
Με την πρωτοβουλία αυτή, ο ΠΟΥ ελπίζει ότι θα καταφέρει να παρακινήσει εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο να υιοθετήσουν τις σωστές συμπεριφορές για την καταπολέμηση του Covid-19.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάιο του 2019, ο ΠΟΥ είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων όταν είχε ορίσει την εξάρτηση στα βιντεοπαιχνίδια ως ψυχική διαταραχή σχετίζοντάς την με άλλες εθιστικές συμπεριφορές.
Οι παίκτες μπορούν να βρουν στα κοινωνικά δίκτυα τα μηνύματα και τις ανακοινώσεις των εταιρειών που συμμετέχουν στην ενέργεια αυτή μέσω του hashtag #PlayApartTogether.
ΠΗΓΗ: BusinessInsider
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.