Η Nestlé κι άλλες μεγάλες διαφημιζόμενες εταιρείες όπως η Disney ή η Epic Games απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube, μετά το βίντεο ενός μπλόγκερ, που κατηγορεί την πλατφόρμα ότι διευκολύνει τον σχηματισμό κοινοτήτων παιδόφιλων, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Την Κυριακή, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο μπλόγκερ Ματ Ουάτσον ανήρτησε ένα βίντεο διάρκειας 20 λεπτών όπου έδειχνε πώς παιδόφιλοι συνδέονται μεταξύ τους και μεταδίδουν ο ένας στον άλλο περιεχόμενα μέσω συνδέσμων που βρίσκονται στα σχόλια χρηστών κάτω από βίντεο με παιδιά, ιδίως με μικρά κορίτσια που επιδίδονται σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως τη γυμναστική.
Ο μπλόγκερ κρίνει πως ο αλγόριθμος της πλατφόρμας διευκολύνει αυτές τις ύποπτες ενέργειες, συστήνοντας στους χρήστες κι άλλα παρόμοια βίντεο, και διατυπώνει την οργή του, καθώς αυτά τα βίντεο αποτελούν και πηγή κέρδους, αφού εμφανίζονται διαφημίσεις κατά την έναρξή τους ή κατά τη διάρκειά τους.
«Λάβαμε αμέσως τα ανάλογα μέτρα, διαγράφοντας δίκτυα και λογαριασμούς, προειδοποιώντας τις αρχές για κάθε παράνομη δραστηριότητα και απενεργοποιώντας τα σχόλια σε δεκάδες εκατομμύρια βίντεο που περιλαμβάνουν ανηλίκους» ήταν η αντίδραση ενός εκπροσώπου τύπου του YouTube.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.