Τα πράγματα δεν πάνε καλά στον τηλεοπτικό Σκάι από πλευράς τηλεθέασης και κατακτήσεων της πρωτιάς σε ορισμένες ζώνες της ημέρας. Τα περισσότερα από τα άλλα κανάλια, κάποια στιγμή στο 18ωρο, από 7 το πρωί έως 1 μετά τα μεσάνυχτα, ανεβαίνουν με τις εκπομπές τους στην κορυφή, αλλά με τον Σκάι σπάνια συμβαίνει αυτό, ιδιαίτερα στο αποκαλούμενο «δυναμικό κοινό», δηλαδή στην κατηγορία
18-54 χρόνων. Ακόμα και στις δυνατές εκπομπές του το Σαββατοκύριακο τα ποσοστά του είναι υψηλά στο σύνολο, αλλά πέφτουν κατακόρυφα σε αυτή την κατηγορία. Για παράδειγμα, το περασμένο Σάββατο, το Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά κατέγραψε συνολικά 26,5% και στο κοινό 18-54 είχε μόλις 13,8%, ενώ το Στην υγειά μας ρε παιδιά, με το Σπύρο Παπαδόπουλο, κινήθηκε αντίστοιχα στα ποσοστά 18,3% και 10,6%. (Δείτε εδώ παλαιότερο θέμα του Harddog για το «γερασμένο κοινό» του Σκάι).
Στο γράφημα της Nielsen που παραθέτουμε, φαίνεται με τις χρωματιστές γραμμές, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα κανάλι, πώς κινήθηκαν οι τηλεθεάσεις στο «δυναμικό κοινό» σε μία ημέρα, δηλαδή τη Δευτέρα 13/7, την τελευταία που έχει καταγραφεί και δημοσιοποιηθεί έως την ανάρτηση αυτού του θέματος από την εταιρεία μετρήσεων. Βλέπετε τη ροή με τις τηλεθεάσεις σε όλη τη διάρκεια του 18ώρου. Η μπλε γραμμή του Αντένα ανέβηκε στα ύψη, με μεγάλη διαφορά από κάθε άλλη, με τις Άγριες Μέλισσες, η κόκκινη του Alpha βρέθηκε ψηλά με το Happy Day, η πράσινη του Open ήταν κορυφαία στην ώρα τού Καλοκαίρι Not και σε εκείνη με το Κόκκινο Ποτάμι κ.λπ. Η πορτοκαλί του Σκάι είχε πολύ λίγες και πολύ μικρές ανόδους, πάντα στο κοινό 18-54, σε όλη τη διάρκεια των 18 ωρών.
Κάντε κλικ στο γράφημα της Nielsen για μεγέθυνση και ανάγνωση ανάγνωση
18-54 χρόνων. Ακόμα και στις δυνατές εκπομπές του το Σαββατοκύριακο τα ποσοστά του είναι υψηλά στο σύνολο, αλλά πέφτουν κατακόρυφα σε αυτή την κατηγορία. Για παράδειγμα, το περασμένο Σάββατο, το Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά κατέγραψε συνολικά 26,5% και στο κοινό 18-54 είχε μόλις 13,8%, ενώ το Στην υγειά μας ρε παιδιά, με το Σπύρο Παπαδόπουλο, κινήθηκε αντίστοιχα στα ποσοστά 18,3% και 10,6%. (Δείτε εδώ παλαιότερο θέμα του Harddog για το «γερασμένο κοινό» του Σκάι).
Στο γράφημα της Nielsen που παραθέτουμε, φαίνεται με τις χρωματιστές γραμμές, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα κανάλι, πώς κινήθηκαν οι τηλεθεάσεις στο «δυναμικό κοινό» σε μία ημέρα, δηλαδή τη Δευτέρα 13/7, την τελευταία που έχει καταγραφεί και δημοσιοποιηθεί έως την ανάρτηση αυτού του θέματος από την εταιρεία μετρήσεων. Βλέπετε τη ροή με τις τηλεθεάσεις σε όλη τη διάρκεια του 18ώρου. Η μπλε γραμμή του Αντένα ανέβηκε στα ύψη, με μεγάλη διαφορά από κάθε άλλη, με τις Άγριες Μέλισσες, η κόκκινη του Alpha βρέθηκε ψηλά με το Happy Day, η πράσινη του Open ήταν κορυφαία στην ώρα τού Καλοκαίρι Not και σε εκείνη με το Κόκκινο Ποτάμι κ.λπ. Η πορτοκαλί του Σκάι είχε πολύ λίγες και πολύ μικρές ανόδους, πάντα στο κοινό 18-54, σε όλη τη διάρκεια των 18 ωρών.
Κάντε κλικ στο γράφημα της Nielsen για μεγέθυνση και ανάγνωση ανάγνωση
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.