Σπάνια ο Τύπος –γενικώς τα Μέσα Ενημέρωσης– στέκονται μπροστά σε καταγγελίες συνδικαλιστών, ή άλλων, για θέματα που έχουν να κάνουν με την κοινή ασφάλεια. Σπάνια αναδεικνύουν προβλήματα που υπάρχουν πίσω από αστραφτερά εγκαίνια και πομπώδεις αναγγελίες για εκσυγχρονισμούς. Στην περίπτωση των (ιταλοποοιημένων) ελληνικών σιδηροδρόμων τα καμπανάκια είχαν χτυπήσει πολλές φορές –και τώρα και στο παρελθόν. Στη διάρκεια του 2022 η Εφημερίδα των Συντακτών ανέδειξε τρεις φορές το «σιδηροδρομικό» πρόβλημα αφιερώντάς του το βασικό πρωτοσέλιδο θέμα. Ήταν στις 15 Φεβρουαρίου, στις 14 Απριλίου και στις 23 Απριλίου. Μας τα θυμίζει με κείμενό του στην εφημερίδα ο Κώστας Ζαφειρόπουλος, αναφέροντας στοιχεία για το θέμα που σήμερα μόλις μας απασχολεί γενικευμένα. Ούτε καν όταν πριν από λίγες ημέρες ηλεκτροφόρο καλώδιο 25.000 βολτ κόπηκε και έπεσε πάνω σε συρμό, χωρίς ευτυχώς θύματα ανάμεσα στους 450 επιβάτες. Η τραγωδία ήρθε μερικά 24ωρα μετά.
Πηγή άρθρου
HardDog
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.