Αυτό με τη διαφήμιση του Lidl για τα παιδιά που αποφασίζουν να μη μεγαλώσουν, δεν βγαίνει και σε έκδοση για σαραντάρηδες, πενηντάρηδες, εξηντάρηδες;
(Κατά τα άλλα, καλή η διαφήμιση, επειδή συζητιέται, αλλά σαν το Jambo ΔΕΝ...)
(Κατά τα άλλα, καλή η διαφήμιση, επειδή συζητιέται, αλλά σαν το Jambo ΔΕΝ...)
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.