Η Tata παρουσίασε το 2008 στην έκθεση αυτοκινήτου του Νέου Δελχί ένα μοντέλο, που φιλοδοξούσε να κάνει τη μεγάλη ανατροπή ως το φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Το Νano λανσαρίστηκε τελικά το 2009 στην αγορά με τιμή εκκίνησης περίπου 2.000 ευρώ, η οποία ήταν αρκετά προσιτή για τη μεσαία τάξη της Ινδίας, ώστε να περάσει από τις μοτοσικλέτες στα αυτοκίνητα. Με αυτά τα χρήματα αγόραζε ο πελάτης ένα τετραθέσιο μίνι μήκους 3,10 μ. με δικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 38 ίππων ή πετρελαίου με 28 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις βρίσκονταν τα μοτέρ τοποθετημένα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και είχαν 628 κ.εκ. χωρητικότητα.
- διαβάστε τη συνέχεια του ενδιαφέροντος ρεπορτάζ του Πέτρου Πιτσίνη στο ieidiseis ΕΔΩ
Πηγή άρθρου
zoornalistas
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.