Φανταστείτε μια πολύ μεγάλη πολυκατοικία που έχει 200 διαμερίσματα. Είναι 10 το βράδυ και ακριβώς στα μισά διαμερίσματα οι τηλεοράσεις είναι ανοιχτές. Δηλαδή 100 οικογένειες παρακολουθούν κάποιο ελληνικό κανάλι ή μια πλατφόρμα. Οι υπόλοιπες τηλεοράσεις είναι κλειστές καθώς οι ιδιοκτήτες τους είτε κοιμούνται είτε ασχολούνται με κάτι άλλο.
Ε, λοιπόν από τις 100 αυτές τηλεοράσεις που ήταν ανοιχτές το βράδυ της Δευτέρας, η εταιρεία Nielsen υποστηρίζει ότι λιγότερες από 5 ήταν συντονισμένες στο «Μουσικό Κουτί» και στην ΕΡΤ1. Και τούτο παρά το γεγονός ότι η εν λόγω έκτακτη εκπομπή φιλοξένησε 44 αγαπημένους καλλιτέχνες σε μια προσπάθεια της Δημόσιας Τηλεόρασης να συγκεντρώσει ένα ποσό για τον δοκιμαζόμενο από τη ρωσική εισβολή, λαό της Ουκρανίας.
Αν μάλιστα παρατηρήσει αναλυτικότερα κανείς τα στοιχεία της Nielsen, ειδικά εκείνα που αφορούν στις νεότερες οικογένειες, δηλαδή αυτές που τα μέλη τους είναι από 18 ως 54 ετών, τα νούμερα είναι ακόμη πιο απογοητευτικά για όλους τους καλλιτέχνες που μετείχαν στο χθεσινό «Μουσικό Κουτί». Σε αυτές τις ηλικίες το ποσοστό τηλεθέασης της εκπομπής μετρήθηκε σε μόλις 3,6%.
Με απλά λόγια, η Nielsen υποστηρίζει ότι για την εν λόγω εκπομπή υπήρξε καθολική αδιαφορία του τηλεοπτικού κοινού. Και αυτό παρά το γεγονός ότι η ίδια εκπομπή, ακόμη και για όσους εκείνη την ώρα έβλεπαν πχ Survivor, απεδείχθη η δημοφιλέστερη χθες στα Social Media. Επί τρεις ώρες ήταν πρώτη στο λεγόμενο trend topic του Twitter, ενώ την ίδια στιγμή τεράστια απεδείχθη και συμμετοχή των πολιτών στον πενταψήφιο αριθμό συγκέντρωσης χρημάτων.
** Απόσπασμα από άρθρο της Ματίνας Δελή στο protagon.gr. Τίτλος του «Πώς τα μηχανάκια της Nielsen ''άδειασαν'' ένα πολύ γεμάτο Μουσικό Κουτί». Ολόκληρο εδώ.
Ε, λοιπόν από τις 100 αυτές τηλεοράσεις που ήταν ανοιχτές το βράδυ της Δευτέρας, η εταιρεία Nielsen υποστηρίζει ότι λιγότερες από 5 ήταν συντονισμένες στο «Μουσικό Κουτί» και στην ΕΡΤ1. Και τούτο παρά το γεγονός ότι η εν λόγω έκτακτη εκπομπή φιλοξένησε 44 αγαπημένους καλλιτέχνες σε μια προσπάθεια της Δημόσιας Τηλεόρασης να συγκεντρώσει ένα ποσό για τον δοκιμαζόμενο από τη ρωσική εισβολή, λαό της Ουκρανίας.
Αν μάλιστα παρατηρήσει αναλυτικότερα κανείς τα στοιχεία της Nielsen, ειδικά εκείνα που αφορούν στις νεότερες οικογένειες, δηλαδή αυτές που τα μέλη τους είναι από 18 ως 54 ετών, τα νούμερα είναι ακόμη πιο απογοητευτικά για όλους τους καλλιτέχνες που μετείχαν στο χθεσινό «Μουσικό Κουτί». Σε αυτές τις ηλικίες το ποσοστό τηλεθέασης της εκπομπής μετρήθηκε σε μόλις 3,6%.
Με απλά λόγια, η Nielsen υποστηρίζει ότι για την εν λόγω εκπομπή υπήρξε καθολική αδιαφορία του τηλεοπτικού κοινού. Και αυτό παρά το γεγονός ότι η ίδια εκπομπή, ακόμη και για όσους εκείνη την ώρα έβλεπαν πχ Survivor, απεδείχθη η δημοφιλέστερη χθες στα Social Media. Επί τρεις ώρες ήταν πρώτη στο λεγόμενο trend topic του Twitter, ενώ την ίδια στιγμή τεράστια απεδείχθη και συμμετοχή των πολιτών στον πενταψήφιο αριθμό συγκέντρωσης χρημάτων.
** Απόσπασμα από άρθρο της Ματίνας Δελή στο protagon.gr. Τίτλος του «Πώς τα μηχανάκια της Nielsen ''άδειασαν'' ένα πολύ γεμάτο Μουσικό Κουτί». Ολόκληρο εδώ.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.