Σε μια προσπάθεια να επεκτείνει το brand name της και να αποκτήσει και μια άλλη πηγή εσόδων, η Ρεάλ Μαδρίτης αποφάσισε πως ο κόσμος του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ δεν είναι αρκετός. Γι’ αυτό και στρέφεται στην εστίαση. Δημιουργεί τη δική της “αλυσίδα” ταχυφαγείων! «Η Ρεάλ Μαδρίτης και το Grupo San Pablo επισημοποιούν τη “γέννηση” του UNO By Real Madrid, την “αλυσίδα” εστιατορίων με την οποία στοχεύουν να επεκτείνουν τη μάρκα της Ρεάλ Μαδρίτης σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας μια πρωτοποριακή ιδέα για την εστίαση του τομέα fast casual. Το πρώτο εστιατόριο της “αλυσίδας” θα ανοίξει τον επόμενο μήνα, Οκτώβριο, στην Πόλη του Μεξικού στο Μεξικό», αναφέρει χαρακτηριστικά η επίσημη ανακοίνωση της «βασίλισσας». Σε αυτή παρουσιάζεται και μια φωτογραφία της πρόσοψης ενός καταστήματος της «αλυσίδας» UNO By Real Madrid. Σε αυτή φαίνονται πινακίδες πως θα προσφέρονται εξαιρετικά burgers και shakes, ενώ υπάρχει και μια… εικόνα μέσα στην εικόνα όπου παρουσιάζεται ένα λαχταριστό burger με την ονομασία «clasico», φυσικά προερχόμενο από […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.