Η Κίνα αναμένεται να γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων, φέτος, ξεπερνώντας ακόμη και την Ιαπωνία, σηματοδοτώντας το τέλος της κυριαρχίας των ευρωπαϊκών, αμερικανικών, ιαπωνικών και νοτιοκορεάτικων εταιρειών. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας παρουσιάζει δομικά προβλήματα τα οποία απειλούν να αντρέψουν τις αγορές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Η έντονη αναντιστοιχία της παραγωγής των κινεζικών εργοστασίων και της εγχώριας ζήτησης έχει προκληθεί, εν μέρει, από τα στελέχη του κλάδου που εκτίμησαν λανθασμένα τρεις βασικές τάσεις: α) την ταχεία πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων κινητήρων εσωτερικής καύσης, β) την έκρηξη τηςν δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων και γ) τη μείωση της ανάγκης για ιδιόκτητα οχήματα. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η «μαζική πλεονάζουσα παραγωγική» στον αριθμό των οχημάτων που παράγονται σε εργοστάσια σε ολόκληρη τη χώρα, όπως δήλωσε ο πρώην επικεφαλής της Chrysler στην Κίνα, και ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Automobility, Bill Russo. Η πλεονάζουσα παραγωγή πλήττει τόσο τις τοπικές εταιρείες όπως οι Chevy, SAIC, BYD, Geely και Changan όσο και τους ξένους ομίλους. Εταιρείες όπως […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.