Τι μπορούν να μάθουν τα luxury brands από το νέο concept livestream της Zara στην Κίνα - Η νέα μορφή της εταιρείας δεν αφορά άμεσες πωλήσεις - είναι μια επένδυση στην τοποθέτηση της μάρκας
Πηγή άρθρου
Οικονομικός Ταχυδρόμος – ot.gr
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.