Με αλκοόλ, βαφές μαλλιών και λαδόκολλα για μαγειρική την έβγαλαν οι Έλληνες στο τρίτο κύμα της πανδημίας, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Νielsen για τα σουπερμάρκετ..Κερδισμένες ήταν οι υπεραγορές, με αύξηση τζίρου 8,3% το πρώτο τρίμηνο του 2021, ενώ εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ποτών, με το ρούμι να αναδεικνύεται βασιλιάς στα ράφια, με αύξηση πωλήσεων κατά 67,7%.
Ωστόσο, τα οικιακά μπαρ δεν καταφέρνουν να αναπληρώσουν την πτώση του τζίρου των αλκοολούχων ποτών, που το 2020 άγγιξε το 32%.Α.ΤΖ./EφΣυν
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.