Φρενίτιδα για το Squid Game: 111 εκ. θεατές σε 28 ημέρες


Το Squid Game έγινε επίσημα η μεγαλύτερη επιτυχία του Netflix σε πρωτοεμφανιζόμενη σειρά.
Το κορεατικό δράμα το παρακολούθησαν 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες του,.. εκτοπίζοντας από την κορυφή το Bridgerton, το οποίο στο λανσάρισμά του το είχαν παρακολουθήσει 82 εκατομμύρια.
Σημειώνεται ότι το Netflix μετράει ως θέαση της σειράς την έστω δίλεπτη παρακολούθηση ενός επεισοδίου.
Η απόδοση αυτή του Squid Game δείχνει ότι ο στόχος του Netflix να κάνει περισσότερες διεθνείς παραγωγές ήταν τεράστια επιτυχία.
Ο επικεφαλής του Netflix, Minyoung Kim δήλωσε στο CNN ότι το Squid Game “έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα”.
Η σειρά των εννέα επεισοδίων, η οποία έκανε το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο, αφηγείται την ιστορία μιας ομάδας υπερχρεωμένων και σχεδόν κοινωνικά απόβλητων ανθρώπων που συμμετέχουν σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών.
Υπάρχει ένα έπαθλο 45,6 δισεκατομμυρίων γουόάν Κορέας (28 εκατομμύρια λίρες) για τον νικητή, το οποίο ακούγεται... πολύ καλό μέχρι να συνειδητοποιήσει κανείς ότι αν χάσει, θα σκοτωθεί.
Αποποίηση ευθύνης

Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.

Δείτε ακόμα - Τελευταίες ειδήσεις