Αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες ενημέρωσης του επιβατικού κοινού για το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών στις βασικές πύλες εισόδου επισκεπτών της πρωτεύουσας, με την πλήρη λειτουργία σύγχρονου Info Kiosk στον χώρο αφίξεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τη δημιουργία νέου γραφείου εξυπηρέτησης στον σταθμό του Μετρό, στο λιμάνι του Πειραιά. Παράλληλα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στο Σύνταγμα, τον πιο κεντρικό σταθμό του δικτύου, ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο επιβατικό κοινό με νέο διευρυμένο ωράριο, Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 20:00 και Σάββατο 08:00 – 16:00. Η Πληροφοριακή Μονάδα του Οργανισμού στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, που εγκαινιάστηκε πέρυσι τον Αύγουστο, με στόχο την ενημέρωση Ελλήνων και ξένων επισκεπτών για τα δρομολόγια των ΜΜΜ, εποπτείας του ΟΑΣΑ, στελεχώθηκε με επιπλέον προσωπικό, διευρύνοντας τις ώρες λειτουργίας της, από τις 08.00 έως τις 18.00, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, ενώ εξοπλίστηκε με ψηφιακές οθόνες για την προβολή ενημερωτικού βίντεο σε ελληνικά και αγγλικά.Η ενημέρωση των […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.