Δράσεις, πρωτοβουλίες, συνεργασίες, ψηφιακά έργα και κοινές ενέργειες αναγνωρίστηκαν και επιβραβεύθηκαν από τον μακροβιότερο θεσμό της ελληνικής αγοράς, τα Retail Business Awards 2023, αποσπώντας 5 σημαντικές διακρίσεις στην τελετή απονομών των Βραβείων. Όλες οι βραβεύσεις προκύπτουν από τη σταθερή πορεία της METRO (My market & METRO Cash & Carry) στο ελληνικό επιχειρείν αλλά και τη δουλειά των επιμέρους ομάδων, που με αφοσίωση και συλλογική προσπάθεια διασφαλίζουν τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας. Πιο αναλυτικά η εταιρεία έλαβε τα εξής βραβεία: Gold βραβείο στην κατηγορία RETAILER LAST MILE STRATEGY για τη συνεργασία των My market με τη Skroutz, όπου για πρώτη φορά στην ελληνική online αγορά ένα supermarket συνεργάστηκε με ένα marketplace με σκοπό να προσφέρει μία δυνατή εμπειρία στους καταναλωτές. Gold βραβείο στην κατηγορία CSR RETAIL STRATEGY για την ανακύκλωση ρούχων στα My market σε συνεργασία με το SKIP και την FABRIC REPUBLIC, μία πρωτοβουλία η οποία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 10 τόνους υφασμάτων […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.