Ορισμένα νέα στοιχεία προκύπτουν από τη επικαιροποιημένη έκθεση των πραγματογνωμόνων για την τραγωδία των Τεμπών με τη πολύνεκρη σύγκρουση των δύο τρένων.
Στην έκθεση, που κατατίθεται σήμερα από τους συγγενείς των θυμάτων στον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας, προκύπτει πως ουδέποτε υπήρξε σύγκρουση των μηχανών των δύο αμαξοστοιχιών αλλά εκτροχιασμός, στην απεγνωσμένη προσπάθεια του μηχανοδηγού του εμπορικού τρένου να αποφύγει τη σύγκρουση. Αυτό, όπως αναφέρεται, είχε ως συνέπεια να μετριαστεί – κατά το δυνατόν – η ισχύς της πρόσκρουσης.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό ρεπορτάζ του ANT1 στην έκθεση αναφέρεται στρέβλωση στις γραμμές ανόδου στο σημείο του δυστυχήματος, ενώ εξαιτίας του απότομου φρεναρίσματος εκτιμάται ότι σταμάτησε και η λειτουργία του καταγραφικού συστήματος.
Ένα τραγικό στοιχείο που προκύπτει από τη νέα έκθεση είναι επίσης πως 16 από τους νεκρούς της τραγωδίας εντοπίστηκαν σε «στάση πυγμάχου» μια στάση που λαμβάνει το ανθρώπινο σώμα όταν καίγεται ζωντανό.
Τέλος το τρίτο νέο στοιχεία που προκύπτει από την επικαιροποιημένη έκθεση είναι πως υπήρξε κακή φόρτωση λαμαρινών στα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας, οι οποίες μετά το φρενάρισμα λειτούργησαν επιβαρυντικά για το δυστύχημα, καθώς εμβόλισαν σε πολλά σημεία τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας με μοιραίς συνέπειες για τους επιβαίνοντες.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.