Ακρίβεια, υψηλό κόστος ζωής αλλά και φυσικές καταστροφές ρίχνουν τη ψυχολογία των ελλήνων καταναλωτών οι οποίοι εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην Ε.Ε. Το ΙΟΒΕ καταγράφει βουτιά στην καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Σεπτέμβριο καθώς ο συγκεκριμένος δείκτης διαμορφώθηκε στις -45,0 μονάδες από -28,6 μονάδες τον Ιούλιο, συμβάλλοντας και στην πτώση του οικονομικού κλίματος στις 108,0 μονάδες από 111,1 μονάδες τον Ιούλιο. Σύμφωνα με την έκθεση του ΙΟΒΕ για το οικονομικό κλίμα, η λήξη της τουριστικής περιόδου, οι συνεχείς ανατιμήσεις και το υψηλό κόστος ζωής, καθώς και οι φυσικές καταστροφές με τις ανυπολόγιστες ζημιές που έλαβαν χώρα το τελευταίο διάστημα επέδρασαν καταλυτικά στις προσδοκίες των ελλήνων καταναλωτών. Σχεδόν 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι «μόλις τα βγάζουν πέρα» και θα «κόψουν» δαπάνες ενώ πάνω από 8 στους 10 δεν θεωρεί πιθανή την αποταμίευση στο επόμενο 12μηνο ενώ αυξάνονται τα νοικοκυριά που «τρώνε από τα έτοιμα». Η έρευνα έδειξε Αισθητή επιδείνωση στις εκτιμήσεις των καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών τους τελευταίους […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.