Με την ανακοίνωση της νέας εμπορικής πολιτικής της η Nova, αποτέλεσμα της συγχώνευσης Wind – Nova, επιδιώκει να κερδίσει επιπλέον μερίδιο αγοράς, με τους μετόχους και τη διοίκηση της να…
Η στρατηγική πρώτης γραμμής της Nova για μεγαλύτερα μερίδια - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πηγή άρθρου
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.