Σωρεία παραπόνων και καταγγελιών δέχτηκε μέσα στο 2023 το ΚΕ.Π.ΚΑ –Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. Η πλειοψηφία των παραπόνων αφορούσε ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις. Ακολούθησαν παράπονα για πωλήσεις από απόσταση, θέματα που αφορούσαν τους…
ΚΕΠΚΑ: 2.802 παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών για το 2023 - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πηγή άρθρου
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.