Σάλος έχει προκληθεί στον διεθνή ξενοδοχειακό τομέα καθώς ο δημοφιλής ταξιδιωτικός ιστότοπος Booking.com σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει καταβάλλει εδώ και μήνες τα συμφωνηθέντα ποσά σε ξενοδοχειακές μονάδες ή ιδιοκτήτες καταλυμάτων ανά τον κόσμο. Η εταιρεία επικαλείται «τεχνικό ζήτημα» ωστόσο όσα αποκαλύπτονται για την αδυναμία πληρωμής καταδεικνύουν μια άκρως προβληματική επιχειρηματική πρακτική. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα εκτεταμένο στην Ταϊλάνδη, την Ινδονησία και την Ευρώπη. Βάσει των όρων χρήσης, εάν ο πελάτης ενός ξενοδοχείου ή ενός μεμονωμένου καταλύματος αποφασίσει να πληρώσει προκαταβολικά, ο ιστότοπος λαμβάνει το ποσό και ακολούθως το μεταβιβάζει στον παρόχο, κρατώντας την προμήθειά του. Ωστόσο πολλοί συνεργαζόμενοι με τη Booking καταγγέλλουν πως από τον Ιούλιο – σε ορισμένες περιπτώσεις και μερικούς μήνες νωρίτερα – δεν έχουν καταβληθεί τα ποσά. Σύμφωνα με τον Guardian, ο οποίος μίλησε με θιγόμενους, η Booking.com αν και συνέχισε να λαμβάνει πληρωμές από πελάτες δεν μετακυλούσε πάντα το οφειλόμενο ποσό. Σε κάποιες περιπτώσεις η καταβολή χρημάτων έχει σταματήσει εδώ και έξι μήνες. Αξίζει να […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.