Αδιαμφισβήτητα, η νέα ταινία «Barbie» επηρέασε την παγκόσμια βιομηχανία του θεάματος, με την ατάκα «Hi Barbie» να ακούγεται από όποιον βγαίνει από την προβολή της ταινίας. Ωστόσο, δεν είναι μόνο οι γυναίκες που νιώθουν πως εκπροσωπήθηκαν από την αγαπημένη τους παιδική κούκλα, καθώς διάφοροι άνδρες ταυτίστηκαν με τον Ken, που ενσαρκώθηκε από τον Ryan Gosling, και βροντοφώναξαν «I’m Kenough!» (είμαι αρκετός!). Ωστόσο, ένα περίεργο φαινόμενο έχει παρατηρηθεί στη βρετανική αγορά καλλωπισμού, μετά την προβολή της Barbie στον ανδρικό πληθυσμό. Φαίνεται πως, τελικά, πολλοί δεν πίστεψαν πως «είναι αρκετοί», κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι άνδρες που δοκιμάζουν αισθητικές επεμβάσεις για πρώτη φορά, μετά την πανδημία. Η βρετανική αγορά καλλωπισμού εκτιμάται τώρα ότι αξίζει 500 εκατομμύρια λίρες, ενώ η Αμερικανική Εταιρεία Πλαστικών Χειρουργών σημειώνει ότι το «Brotox» (ή αλλιώς bro/boy Botox) έχει αυξηθεί κατά 400% από το 2000. Η Barbie έχει επηρεάσει τις τάσεις της ομορφιάς, με ένα κομμωτήριο να αναφέρει ότι οι αιτήσεις για ξανθό μαλλί αυξήθηκαν κατά […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.