Για τους influencers που μπαίνουν πλέον στο στόχαστρο της Εφορίας μίλησε το πρωί της Πέμπτης (2/11) η γνωστή στον χώρο των social media FIlio_lou. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε «υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του» ενώ ανάλυσε το πόσο κοστίζει το κάθε post. «Εγώ θεωρούμαι μια διαφημιστική υπηρεσία ή ελεύθερος επαγγελματίας» είπε στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» η «FIlio_lou», κατά κόσμον Φιλιώ Τσινόγλου, επαγγελματίας influencer. «Πριν 7 χρόνια ξεκίνησα τη διαδικασία να ανοίξω όλα αυτά που χρειάζεται για να είσαι νόμιμα και σωστά σε αυτό το κομμάτι» σημείωσε. Η «FIlio_lou», η οποία είναι μητέρα και δημιουργεί περιεχόμενο κυρίως για γονείς, προωθώντας προϊόντα που απευθύνονται τόσο στους ίδιους όσο και στα παιδιά τους, έχει 340k followers και, όπως λέει, η τιμή για κάποια διαφήμιση καθορίζεται από τον κάθε influencer. «Υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του όσο πιστεύει αυτός ότι του αναλογεί, με βάση τα νούμερα που κάνει και τα clicks. Τα χρήματα είναι ανάλογα τον influencer» […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.