Με ετήσιο τζίρο περίπου στα 15 δισεκατομμύρια ευρώ, τα σούπερ μάρκετ είναι και παραμένουν ο βασιλιάς του λιανεμπορίου. Η ελληνική αγορά ήταν κατακερματισμένη ως προς τα μεγέθη και τις δυνάμεις, αλλά το τελευταίο διάστημα έχει συγκεντρωθεί σημαντικά στα χέρια λιγότερων παικτών. «Ακόμη δεν έχουμε φτάσει στα επίπεδα του εξωτερικού», λέει ο Γιώργος Λαμπίρης. «Υπάρχουν μικρές επιχειρήσεις στην περιφέρεια, που εξυπηρετούν τοπικό κοινό και μικρές επιχειρήσεις και στην Αθήνα. Όλα αυτά σταδιακά θα εισρεύσουν σε μεγαλύτερους παίκτες, που αναζητούν διακαώς την εξάπλωσή τους σε πανελλαδική βάση. Θέλει χρόνο, βέβαια». Ο έμπειρος δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ είναι ο καλεσμένος στο podcast του Newsbeast. «Το ζητούμενο για την αγορά είναι να δούμε και μεγαλύτερες συμφωνίες, όπως αυτή που έγινε μεταξύ Σκλαβενίτη και Μαρινόπουλου πριν μερικά χρόνια. Οι συγχωνεύσεις μεγάλων αλυσίδων δεν είναι εύκολες, διότι παίζει ρόλο και το γόητρο», σημειώνει. -Ποιος είναι ο ρόλος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και πόσο οι εξελίξεις επηρεάζουν τα μεγάλα brands; «Το 2020, το ποσοστό πωλήσεων σε τζίρο […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.