Το Εθνικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Ζωρζ Πομπιντού διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες συλλογές μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης στον κόσμο. Ωστόσο, πολλοί τουρίστες που επισκέπτονται το Παρίσι δεν το ξέρουν. Είναι σίγουρο όμως πως ξέρουν την Παναγία των Παρισίων, τον Πύργο του Άιφελ και την Αψίδα του Θριάμβου.
Ετσι, το γαλλικό μουσείο ανέθεσε στη διαφημιστική εταιρία Agence Marcel τη νέα του καμπάνια προσέλκυσης επισκεπτών. Η δημιουργική ομάδα της εταιρίας σκέφτηκε τι κοινό έχουν όλα τα διάσημα μνημεία του Παρισιού καταλήγοντας ότι είναι τα μικρά αγαλματίδια και μπρελόκ που μπορεί κανείς να αγοράσει σε καταστήματα αναμνηστικών. Για αυτό το λόγο, το Κέντρο αποφάσισε να δημιουργήσει τα δικά του αγαλματίδια και μπρελόκ και στη συνέχεια να τα διανείμει στα μαγαζιά με τα σουβενίρ. Τα αγαλματίδια αυτά διαθέτουν κώδικα QR Code που ενεργοποιεί το GPS και οδηγεί τον επισκέπτη στο μουσείο.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.