Όταν η Microsoft παρουσίασε τους νέους φορητούς υπολογιστές Surface την Πέμπτη, κάποιες νέες εκδόσεις γνωστών προϊόντων της έλειπαν. Σύμφωνα με στελέχη του χώρου της τεχνολογίας που έχουν γνώση των στρατηγικών των εταιρειών, αυτή η ακύρωση προϊόντων οφείλεται στο γεγονός πως η Microsoft επιθυμεί να επικεντρωθεί στην επένδυσή της στην τεχνητή νοημοσύνη και όχι σε νέες πειραματικές συσκευές, gadgets κλπ. Για παράδειγμα η νέα έκδοση των ακουστικών Surface, που κυκλοφόρησαν αρχικά το 2018 και επανακυκλοφόρησαν σε βελτιωμένη έκδοση το 2020, έχει μπει στον «πάγο», παρότι το προϊόν είχε λάβει πολύ καλές κριτικές. Η απόφαση της Microsoft, όπως αναφέρει το Insider, δεν οφείλεται σε κάποια εμπορική αξιολόγηση των προϊόντων της, αλλά αντανακλά τη νέα ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας. Πολλά τμήματα του τεχνολογικού κολοσσού βλέπουν τους προϋπολογισμούς τους αλλά και το προσωπικό τους να περιορίζονται σημαντικά. Σε αυτά συγκαταλέγονται ακόμη και ιδιαίτερα επιτυχημένα τμήματα, των οποίων ηγούνται ανώτερα στελέχη της εταιρείας. Ο λόγος είναι η στροφή των επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη. Ακόμη και […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.