Το Facebook τα τελευταία χρόνια γίνεται δύσχρηστο και πολλοί influencers στρέφονται σε άλλες πλατφόρμες των social media για να βγάλουν λεφτά. Ωστόσο, κάνουν λάθος και παραγκωνίζουν ένα «αληθινό χρυσωρυχείο», με υψηλές πιθανότητες κέρδους. Έξι δημιουργοί περιεχομένου που ξεκίνησαν την ψηφιακή καριέρα τους στο TikTok μίλησαν στο Business Insider και είπαν περιπαικτικά ότι έσπασαν τον αλγόριθμο, αφού απογειώθηκαν τα κέρδη μετά τη συγκεκριμένη στροφή, τονίζοντας ότι υπάρχουν τέσσερις πηγές εσόδων. Η πρώτη πηγή είναι η διαφήμιση στη ροή, δηλαδή σύντομες διαφημίσεις που εμφανίζονται μετά από ένα χρονικό διάστημα σε βίντεο και ζωντανές ροές. Έπειτα, υπάρχουν οι διαφημίσεις που εμφανίζονται μετά το τέλος ενός βίντεο ή story, ενώ ακολουθεί το μπόνους απόδοσης, μια συμφωνία που επιφέρει έως και 30.000 μηνιαίως, αν επιτευχθεί συγκεκριμένος αριθμός προβολών. Τέλος, η τέταρτη πηγή εσόδων είναι οι δωρεές και συνδρομές από τους χρήστες του Facebook, οι οποίοι μπορούν να δώσουν από λίγα μέχρι και εκατοντάδες ευρώ ή δολάρια. Πώς διαφέρει το Facebook από τους ανταγωνιστές του Οι […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.