Η συνεργασία της CQS με την Public απέσπασε την υψηλότερη διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023, που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», επιβεβαιώνοντας το αποδοτικό μοντέλο συνεργασίας που έχουν αναπτύξει οι δύο εταιρείες, τα τελευταία χρόνια. Για τη CQS, η οποία συγκαταλέγεται σήμερα στις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, αποτελεί την τρίτη φορά που βραβεύεται στο πλαίσιο των κορυφαίων βραβείων για την εξυπηρέτηση πελατών, που διοργανώνονται με επιτυχία από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η CQS και η Public έχουν δημιουργήσει μια δυναμική ομάδα για την εξυπηρέτηση των πελατών της δεύτερης, την Customer Passion, η οποία, μέσα από την ανάπτυξη διαφορετικών επιλογών και πρωτοποριακών προσφερόμενων λύσεων, έχει καταφέρει να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του πελάτη, να εξασφαλίσει γρήγορους χρόνους απόκρισης και άριστη ποιότητα στην παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Για τη σημαντική αυτή διάκριση, ο Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS, σημείωσε: «Κάθε διάκριση αποτελεί μια επιβεβαίωση για […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.