Η περιέργεια της πρεμιέρας δίνει συνήθως πόντους σε τηλεοπτικές παραγωγές και ενίοτε τη δεύτερη μέρα τα ποσοστά υποχωρούν. Δεν συνέβη αυτό με το Ράδιο Αρβύλα που, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, την Τρίτη πήγε αισθητά καλύτερα από τη Δευτέρα και, μάλιστα, σε μια συγκεκριμένη κατηγορία η άνοδος ήταν εντυπωσιακή. Στο σύνολο
των μετρήσεων το Ράδιο Αρβύλα είχε τη Δευτέρα 18,9% και στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18-54) 21,4%. Την Τρίτη, τα ποσοστά αντιστοίχως ανέβηκαν στο 19,7% (δηλαδή σχεδόν μια μονάδα από την προηγούμενη ημέρα) και στο 23,3% (περίπου δυο μονάδες πάνω).Όπως είναι αναμενόμενο η εκπομπή τού Αντώνη Κανάκη και της τηλεοπτικής του παρέας έχει μεγαλύτερη απήχηση στις νεαρές ηλικίες, ακόμα και στα παιδιά! Σε αυτά σημείωσε τη Δευτέρα 19,8% και την Τρίτη 19,1%.
Το άλμα μεταξύ των δύο ημερών έγινε στην κατηγορία των ανδρών 15-24 στην οποία σημειώθηκε την πρώτη ημέρα το μεγαλύτερο ποσοστό ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες με 29,7%, ενώ τη δεύτερη εκτοξεύτηκε στο 43,9%. Περιέργως –και αυτό είναι από τα παράξενα των μετρήσεων– στην ίδια ηλικιακή κατηγορία των γυναικών (15-24) υπήρξε κατακόρυφη πτώση, καθώς τη Δευτέρα καταγράφηκε ποσοστό 21,0 % και την Τρίτη μόλις 9,3%.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.