** Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου: 23,6% στο σύνολο και το ίδιο ακριβώς (23,6%) στο κοινό ηλικίας 18-54. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen την πρεμιέρα της Φάρμας είδαν 1.066.000 θεατές.
** Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου: 16,5% και 18,7%. Είδαν το ριάλιτι 775.000 τηλεθεατές.
** Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου: 9,9% και 10,7%, με 478.000 τηλεθεατές.
Έτσι, από την πρώτη στη δεύτερη ημέρα χάθηκαν από περίπου 5 έως 7 ποσοστιαίες μονάδες και 291.000 τηλεθεατές, ενώ από τη δεύτερη στην τρίτη ημέρα οι απώλειες ήταν από 6,5 έως 8 μονάδες και 297.000 τηλεθεατές.
Η εντυπωσιακή πτώση της Δευτέρας γίνεται εντυπωσιακότερη αν υπολογιστεί ότι το Ράδιο Αρβύλα, που προηγήθηκε, είχε 20% στο σύνολο και 23,2% στο ηλικιακό κοινό 18-54, ενώ υπολογίζεται ότι το είδαν 841.000 τηλεθεατές. Αμέσως μετά το 9,9% και το 10,7% της Φάρμας τα ποσοστά τού Αντένα ανέβηκαν πάλι ψηλά με το 20,8% και το 19,4% που σημείωσαν οι Άγριες Μέλισσες, ενώ ακολούθησε με 20άρια το νυχτερινό The 2tonight Show το οποίο επανήλθε μετά από την ανάρρωση του Γρηγόρη Αρναούτογλου από την covid. Αυτή η μεταμεσονύκτια εκπομπή είχε τηλεθέαση 20,8% στο σύνολο και 21,5% στο κοινό 18-54.
Κάζο για τα ριάλιτι
Η πτώση της Φάρμας ακολουθεί τη γενικότερη πτώση των ριάλιτι που άρχισε την περασμένη περίοδο και εξελίχθηκε σε ραγδαία υποχώρηση στην τρέχουσα. Τη Δευτέρα, για παράδειγμα, το Big Brother του Σκάι «έγραψε» 6,3% και 5,7%. Την ίδια ημέρα το διαγωνιστικό, αλλά με στοιχεία ριάλιτι, Greece's Next Top Model του Star είχε 9,5% και 13,0%. Από την καταβύθιση στα ποσοστά του έχει διασωθεί το The Bachelor του Alpha το οποίο την Παρασκευή είχε 15,5% και 12,3%.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.