«Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των ανδρών» είναι το κεντρικό μήνυμα της διαφήμισης της Gillete και αυτός δεν περιλαμβάνει σίγουρα τοξικό ανδρισμό.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας Gillette τάσσεται υπέρ του κινήματος «Μe Too» και θίγει ζητήματα εκφοβισμού, σεξουαλικής παρενόχλησης και παρόμοιες συμπεριφορές.
Το “boys will be boys” δεν υπάρχει πια. «Τα αγόρια που παρακολουθούν σήμερα, είναι οι άνδρες του αύριο» είναι το νέο σύνθημα.
Ο καινούριος τίτλος «We Believe» αντικαθιστά την παλιά ατάκα της Gillette, «The Best a Man Can Get».
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.