Από την καταγραφή κερδών της τάξης των 30,728 εκατομμυρίων ευρώ το 2021 πέρασε σε καθαρές ζημίες ύψους 2,476 εκατ. ευρώ το 2022 η αλυσίδα των σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize. Η πτώση αυτή μάλιστα καταγράφηκε παρά την αύξηση του τζίρου, έστω και οριακή, στα 1,980 δισεκατομμύρια ευρώ, από 1,965 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2021. Παράλληλα τα λειτουργικά κέρδη της αλυσίδας κατέγραψαν μείωση στα 20,143 εκατ. ευρώ από 66,727 εκατ. ευρώ το 2021 ενώ τα προ φόρων αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε ζημιές 2,098 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,972 εκατ. ευρώ. Η δε ανάπτυξη ήταν μόλις 0,76% όταν η αγορά συνολικά διένυσε ένα ράλι ανόδου 5,8% και το περιθώριο μεικτού κέρδους κατήλθε σε 25,97% το 2022 από 27,35% το 2021, ενώ το ύψος των επενδύσεων ανήλθε σε 65,4 εκατ. ευρώ και διατέθηκε για την επέκταση και την αναβάθμιση του δικτύου πωλήσεων, μέσω οργανικής ανάπτυξης και για την ανακαίνιση των καταστημάτων. Άξιο μνείας είναι επίσης το γεγονός ότι από […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.