Η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει αποκλειστικά προϊόντα υψηλής ποιότητας στα καταστήματά της, καταφέρνοντας να πετύχει την καλύτερη αναλογία ποιότητας – τιμής. Έχει αναπτύξει μία μεγάλη γκάμα από own brands, με καινοτόμα χαρακτηριστικά, που την κάνουν να ξεχωρίζει στην αγορά, ενώ, παράλληλα, στηρίζει τους τοπικούς παραγωγούς, προσφέροντας πλήθος προϊόντων από την ελληνική γη στα ράφια της. Η γκάμα των own brands προϊόντων όλο και αυξάνεται στα ράφια των καταστημάτων της εταιρείας. Αρκεί να τονιστεί πως για το 2023 διαθέτει, περίπου, 260 νέα προϊόντα, σε αποκλειστικότητα, ενώ για το 2024 προγραμματίζονται περίπου 450 νέα λανσαρίσματα σε «entry level» και καινοτόμα προϊόντα και θα προστεθούν 1.000 νέοι κωδικοί μέσα στην επόμενη 3ετία. Με αυτά τα νέα προϊόντα, η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει έμφαση στην προστασία του πλανήτη, ώστε αυτός να είναι κατάλληλος για τις γενιές που έρχονται. Γι’ αυτόν τον λόγο, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα για υγιεινές και βιώσιμες επιλογές, όπως οι παρακάτω σειρές προϊόντων: Νature’s Promise Αιχμή του δόρατος στη στρατηγική βιώσιμης […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.