Εάν η Πρωτοχρονιά σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα σε μια νέα δουλειά, καλό θα ήταν να μάθετε ποια θα πρέπει να είναι η στάση και η συμπεριφορά που θα ακολουθήσετε στο καινούργιο εργασιακό σας περιβάλλον. Η συναστροφή με νέους συναδέλφους, η εμπειρία της γνωριμίας-εκμάθησης των καθηκόντων στην εταιρεία και η κατανόηση της εταιρικής κουλτούρας αποτελούν το σημαντικότερο μέρος της διαδικασίας σε έναν νέο χώρο εργασίας. Αν και είναι πιθανό να έχετε τις καλύτερες προθέσεις, οι ειδικοί λένε ότι υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία πρέπει να υπάρχουν στο «ραντάρ» σας και τα οποία θα μπορούσαν να εμποδίσουν την παραγωγικότητα και την επιτυχία σας, σύμφωνα με τη «NewYorkPost». Διαβάστε παρακάτω για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη νέα σας θέση. Εργασιακό λάθος Νο 1: Νομίζεις ότι ξέρεις τα πάντα «Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνεις όταν ξεκινάς μια νέα δουλειά είναι να μην κάνεις συχνές ερωτήσεις και να προσπαθείς να διαχειριστείς τα πάντα μόνος σου», είπε στο FOX […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.