Ο κινεζικής προέλευσης «γίγαντας» του online λιανικού εμπορίου «Shein» απορρίπτει τους χαρακτηρισμούς ότι αποτελεί «κλώνο» της Amazon και ετοιμάζεται για την πολυαναμενόμενη δημόσια εγγραφή (IPO) του στις ΗΠΑ. «Δε μας βλέπω ως κλώνο της Amazon, εξ ορισμού», δήλωσε πρόσφατα από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας ο Peter Pernot-Day, επικεφαλής στρατηγικής επικοινωνίας της εταιρείας. Η «Shein» εκτιμάται ότι προσθέτει καθημερινά από 2.000 έως 10.000 παρτίδες νέων αντικειμένων στην εφαρμογή της, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «The State of Fashion 2024» της βιομηχανίας «Business of Fashion» και της εταιρείας συμβούλων διαχείρισης «McKinsey». Ο μέσος όρος του κόστους αυτών των ειδών είναι 14 δολάρια, πολύ κάτω από τα 26 δολάρια της «H&M» και τα 34,2 δολάρια της «Zara». Η εταιρεία μόδας, με έδρα τη Σιγκαπούρη, έχει ήδη επιχειρήσει να εισέλθει σε κατηγορίες τόσο διαφορετικές μεταξύ τους όσο τα ηλεκτρονικά είδη, τα είδη σπορ και οι οικιακές συσκευές, αφού κέρδισε εκατομμύρια αγοραστές στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της πανδημίας με τις […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.