Το διαδίκτυο έχει μετατραπεί στη «Μέκκα» του καταναλωτισμού. Ό,τι ποθεί ο καθένας μπορεί να το βρει με ένα «κλικ». Οι διαδικτυακές αγορές έχουν εκτοξευτεί και ο ετήσιως τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ξεπερνάει πλέον τα 5 τρισεκατομμύρια με μια διαρκώς αυξανόμενη τάση. Τα σκήπτρα σε αυτό το «βασίλειο» κρατάει η Amazon, με τον ιδρυτή της Τζεφ Μπέζος να βρίσκεται στη τρίτη θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο (περιουσία 168 δισεκατομμυρίων). Κατά καιρούς πολλοί έχουν επιχειρήσει να αμφισβητήσουν την ηγεμονία της Amazon χωρίς επιτυχία. Όμως, τους τελευταίους μήνες, μια νέα κινέζικη εταιρεία έχει προκαλέσει σοβαρές ανησυχίες στο γίγαντα των ηλεκτρονικών λιανικών πωλήσεων. Πρόκειται για την «Temu», η οποία τείνει να εξελιχθεί σε μια παγκόσμια τάση χάρη στις σοκαριστικά χαμηλές τιμές που προσφέρει εν μέσω πληθωρισμού. Ο κατάλογος προϊόντων περιέχει από μικροαντικείμενα, ρούχα και παπούτσια μέχρι μουσικά όργανα και ηλεκτρονικά είδη. Η επιτυχία της βασίζεται στη ζήτηση προϊόντων χαμηλού κόστους για τα οποία οι καταναλωτές δεν επιθυμούν απαραίτητα τη γρήγορη παράδοσή τους. Με […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.