Ούτε μήνας δεν συμπληρώθηκε καλά καλά από άλλους έξι νεκρούς, σε πέντε τροχαία, σε διάστημα δύο εβδομάδων (σε Συγγρού – Ποσειδώνος – Βουλιαγμένης). Το «έξι» παραμένει σταθερό, ο χρόνος πυκνώνει τρομακτικά. Δεν χρειάζεται να ανατρέξουμε στα, αναλυτικά, στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, που μας υπενθυμίζουν, διαρκώς, την αύξηση: 10,8% στα τροχαία μεταξύ του
πρώτου οκταμήνου 2023 έναντι του αντίστοιχου διαστήματος το 2022. Περισσότεροι και οι νεκροί.Τι μας κάνει, αλήθεια, τόσο «ξεχωριστούς»; Εκτός από τα όσα αναμασάμε χωρίς τέλος, αναζητώντας περισσότερους ελέγχους, αστυνόμευση, κάμερες, μεγαλύτερα πρόστιμα ώστε να τηρούνται τα όρια ταχύτητας, δεν υπάρχουν επιπλέον λύσεις που να μη συμπεριλαμβάνουν το «κράτος πατερούλη»; Η συμπεριφορά πρέπει να επιβάλλεται, αενάως, για να εφαρμοστεί; Ειδικά όταν μιλάμε για στοιχειώδεις ασφαλιστικές δικλίδες. Πρέπει να τιμωρηθείς για να μη χρησιμοποιείς το κινητό την ώρα που οδηγείς, ακόμη και μηχανή; Εάν χρειάζεται ο αυστηρότερος νόμος και σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι ήδη αργά.
** Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο της Μαρίας Κατσουνάκη στην Καθημερινή.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.